Marginene for å trå feil blir stadig mindre og sosiale medier gjør konsekvensene ved feilskjær større. Vi som setter kundene i sentrum og bringer kundeopplevelsen inn i styrerommet, vil være de som lykkes i fremtiden. Lever virksomheten din opp til sitt «serviceløfte» til kunder og brukere? Bli med seniorrådgiverne Hedvig Rognerud og Linda M. Ramberg fra Rådhuset Vingelen inn i Tenkeboksen i Brumunddal for input, refleksjoner og verktøy å ta med hjem til egen bedrift eller kommune/fylkeskommune.
Workshopen er for alle ledere uavhengig av bransje og næring, offentlig eller privat, som ønsker å være bedre rustet til å møte morgendagens kunder eller innbyggere. Vi anbefaler at dere kommer to eller flere og gir derfor partnerpris for flere deltagere fra samme bedrift. Jo flere - jo enklere å gå fra tanke til handling…

Tid og sted: 09.00-12.00. Tenkeboksen ligger i Brugata 7 i Brumunddal
Pris inkl. enkel lunsj: kr 1500,- pr. pers. og kr 1000,- for hver ytterligere påmeldte deltager fra samme bedrift.
Påmelding: Send en e-post til Linda M. Ramberg innen mandag 20. mai. Vi har kun 20 plasser, så her blir det førstemann til mølla.
Les også om programmet Excelling at Customer Centricity, utviklet av HSMAI (Hospitality Sales & Marketing Association International) og tilbudt i Norge av Rådhuset Vingelen