Overekkelse av sertifiseringsdiplom

Rådhuset Vingelen utvider verktøykassa og styrker kompetansen innenfor strategiutvikling og endringsledelse som sertifisert i HSMAI Region Europe Winning for Customers the Service Pledge program.

Alle som jobber med tjenester i en eller annen form vet at å levere god kundeservice er alfa og omega, men marginene for å trå feil blir bare mindre og mindre. Morgendagens vinnere er de som investerer i sin bedriftskultur og tar kundeopplevelsen inn i styrerommet, sier Linda Merethe Ramberg, HSMAI Executive Coach og Seniorrådgiver i Rådhuset Vingelen.

 

Den internasjonale reiselivsorganisasjonen HSMAI (Hospitality Sales & Marketing International) har utviklet et program og en metodikk som hjelper bedrifter å gjøre nettopp dette gjennom Winning for Customers the SERVICE PLEDGE program.

Daglig leder og seniorrådgiver Hedvig Rognerud fikk i dag sitt synlige bevis på at hun er sertifisert som HSMAI Executive coach for å fasilitere «Winning for Customers the Service Pledge Program».

Hedvig gjennomgikk sertifiseringen i London september 2018 sammen med en hollandsk og to tyske executive coaches.

Seniorrådgiver og kollega Linda Merethe Ramberg fullførte samme sertifisering for et år siden og Rådhuset Vingelen har med det en unik kompetanse til å bistå bedrifter og organisasjoner i alle bransjer med å gjennomføre et strategisk kundeserviceprogram med godt dokumenterte tiltak for å tette igjen eventuelle gap i kundeopplevelsene.

HSMAI har utviklet et eget sertifiseringsprogram for å kunne fasilitere Service Pledge programmet, som gir coachene verktøy for å gjøre en betydelig forskjell i hvordan kundeopplevelsen oppfattes i den enkelte bedrift med metoder som hjelper bedriften å kvalitetssikre tjenesten de leverer til kundene, og til å gjøre noen hopp på eksterne kundemålinger og i antall gode kundeanmeldelser. Hver organisasjon har sin stil og måte å gjøre ting på. Service Pledge-programmet er designet for å løfte frem det som er spesielt i den enkelte organisasjon og sikre at hele teamet står bak.

Det har vært veldig spennende og lærerikt å gjennomgå sertifiseringen. Rådhuset Vingelen har inngått en avtale med HSMAI om å utøve programmet og jeg gleder meg til å kunne bistå bedrifter og det enkelte teammedlem til å forplikte seg til å gjøre en forskjell, sier Hedvig Rognerud, nysertifisert Executive Coach i en kommentar etter utdelingen på HSMAI-dagen på Hotel Continental mandag 24. september.

Foruten Hedvig og Linda, er Kari-Anne Røisland sertifisert norsk coach i programmet.

For ytterligere informasjon, kontakt daglig leder Hedvig Rognerud, tlf. 90 36 30 96, epost:  eller seniorrådgiver Linda Merethe Ramberg, tlf 928 03 694, epost: