Hva kundene sier om oss påvirker omdømme, merkevare og kundeatferd videre, og marginene for å trå feil blir stadig mindre. De som setter kundene i sentrum og bringer kundeopplevelsen inn i styrerommet, har et stort konkurransefortrinn uansett bransje. 

 

 

I takt med kunden i alle ledd

 ecc

 

Morgendagens vinnere er de som investerer i sin bedriftskultur og tar kundeopplevelsen på alvor. ‘The Excelling at Customer Centricity Programme’ eller ‘Serviceløftet’ som vi kaller det på norsk er et bransjeuavhengig, internasjonalt program som gjør nettopp dette. Programmet er utviklet av den internasjonale reiselivsorganisasjon HSMAI (Hospitality Sales & Marketing Association International) for å dyktiggjøre bedrifter til en kundesentrisk strategi.

I programperioden jobber vi med verktøy for å bygge en internkultur der den gode kunde- og brukeropplevelsen er veiledende i alle ledd av organisasjonen, og metoder som hjelper bedriften å kvalitetssikre leveransen gjennom en god balanse av teknologi og personlig kontakt.

Seniorrådgiver Linda M. Ramberg har vært prosjektleder for HSMAI i utviklingen av selve programmet og er sertifisert til å guide bedrifter gjennom prosessen. Hver organisasjon har sin stil og måte å gjøre ting på. Vi løfter frem det som er spesielt i den enkelte organisasjon og sikrer at hele teamet står bak.

Interessert i å høre hvordan programmet kan tilpasses din bedrift?

Kontakt: , tlf. 928 03 694

 

 “When I looked at the ECC programme it became clear that it is so much more than about excelling at customer centric, it has been designed to transform organisations, engage teams, increase individual performance, boost customer loyalty and ultimately increase profitability and growth.

– Gil Mulders, Head of Learning Europe at IHG InterContinental Hotels