Vår grunnleggende målsetting i vårt arbeid med næringslivsaktører handler om å hjelpe våre kunder til å skape økt lønnsomhet. Våre rådgivere har lang erfaring fra bedrifts-, destinasjons- og næringsutvikling og har hjulpet våre kunder med de fleste ledd i utvikling av både ferske og godt etablerte bedrifter. Vi kan blant annet hjelpe deg med

  • Utvikling av en god forretningsplan
  • Kartlegge markedspotensialet for ditt produkt
  • Markedsføring
  • Økonomirådgiving
  • Service- og kundebehandling
  • Nettverksbygging
  • Administrasjon og egenledelse
  • Teamutvikling og kommunikasjon (se også endringsprosesser, team- og lederutvikling

Rådhuset Vingelen leverer, sammen med AB Utvikling og Duplus på Flisa, etablereropplæring over hele Hedmark. Hvert kurs går over 6 kvelder kombinert med 5 timers individuell veiledning. Les mer om etablererkurset på nettsida til AB Utvikling. Vi tilbyr også etablererveiledning ut over dette, ta kontakt for mer informasjon.

 

NYTT PROGRAM:

FOKUS PÅ KUNDEOPPLEVELSEN I ALLE LEDD

Rådhuset Vingelen kan nå tilby våre kunder et eget program som er utviklet for å gi bedriften eller organisasjonen verktøy for å utvikle en internkultur som virkelig tar kundeopplevelsen på alvor, og hjelper bedriften å kvalitetssikre leveransen. 

"The Excelling at Customer Centricity" (ECC Programme)

- et program for å lede en kundesentrisk organisasjon

Hvor ligger ansvaret for gode kundeopplevelser i din bedrift eller organisasjon? Og hvordan redder man seg inn dersom omdømmet har fått en knekk?  Facebook og Google er to av mange kanaler som blir bedre og bedre på å fortelle hva bedriftene faktisk leverer og hva kundene faktisk vil ha. Marginene for å trå feil blir stadig mindre og bedrifter som investerer i sin bedriftskultur og bringer kundeopplevelsen inn i styrerommet vil være de som lykkes i fremtiden. Rådhuset Vingelen har derfor utvidet verktøykassa og sertifisert rådgivere i en metode og et program som gjør nettopp det. 

Servicegap: Hva utgjør gapet mellom det dere ønsker å levere og det kundene faktisk opplever?

Programmet er utviklet av den internasjonale reiselivsorganisasjon HSMAI (Hospitality Sales & Marketing Association International) og er aktuelt for alle som ønsker å være best mulig rustet i en hverdag hvor marginene er små. Målsettingen er å hjelpe bedrifter med å til å være veiledende i alle ledd av organisasjonen, i tillegg til å utvikle metoder som hjelper bedriften å kvalitetssikre leveransen slik at den kan gjøre noen hopp på eksterne kundemålinger.

Gjennom programperioden jobber vi med:

  • Nøkkelpunkter for god kundeservice og utvikling av bedriftens serviceløfte
  • Bedriftskulturen
  • Intern og ekstern kommunikasjon
  • Hvordan gjøre misfornøyde kunder til ambassadører for din bedrift
  • Utvikling av verktøy for måling og kvalitetskontroll

 

Hvorfor gjennomføre "Excelling at Customer Centricity"-programmet i din bedrift eller organisasjon? Forbedre målinger og anmeldelser, styrke gjenkjøp, forsterke omdømme og øk inntjeningen!

Tenker du at dette programmet kan være noe for din bedrift? Ta kontakt med Linda Ramberg eller Hedvig Rognerud for mer informasjon.

 

Har du lyst til å vite mer om våre prosjekter og hvordan vi jobber for økt lønnsomhet hos bedrifter, destinasjoner og næringslivsaktører?

Meld deg på vårt nyhetsbrev